8.14.2010

Loser

Bangun dari mimpi ngeri buat aku berfikir,dan sedar diri.Apa sebenarnya aku selama ni.Sebenarnya aku ni seorang loser.Yeah,loser.

Seorang loser akan memaki dan membuli orang lain yang tidak bersalah.Dia akan memanggil orang yang tidak bersalah itu sebagai loser hanya untuk menutup fakta bahawa dia seorang loser dari diketahui orang lain.Dia juga akan sentiasa memusnahkan sendiri apa apa untuk dirinya sendiri,lebih lebih lagi benda itu sangat membuatkan dia bahagia.Loser juga akan melayan perasan lebih lebih jika dia terasa,atau dia 'sakit'.Lame joke juga takkan putus dari mulut seorang loser.Loser juga biasanya akan sakitkan diri dan akhir sekali,loser susah untuk bahagia.Dia akan hilang 'itu' yang dia cari.Macam mana aku tau?

Sebab aku seorang loser.A true loser.

No comments:

Post a Comment